6 Kasım 2009 Cuma

Tarkan Narenciyeyi Tanıtacak

KAVAK : "Türk narenciyesi Rusya'yıTarkan'la fethedecek"

Kampanya çalışmalarıyla İhracat pazarlarını sağlamlaştırmayı ve artırmayı amaçlayan Türk narenciye ihracatçıları 2009-2010 sezonu için Rusya Federasyonu'nu hedef aldı.
Rusya Federasyonu'nun, Türk narenciyesinin en Önemli pazarlarından biri olduğunu belirten NTG (Narenciye Tanıtım Grubu) Başkan Vekili ve Akdeniz Yaş Meyve-Sebze İhracatçıları Birliği Yönetim kurulu Başkanı Ali Kavak; 'Bizim en önemli pazarımız olan Rusya Federasyonu pastasından aldığımız dilimi büyütmeyi hedefliyoruz"dedi.


TARKAN'LI KAMPANYA
Narenciye ihracatında en büyük pazarımız olan Rusya Federasyonunda Türk narenciyesini tanıtmak ve pastadaki payımızı artırmak amacıyla Ekim 2009un son haftasından itibaren bir dizi tanıtım kampanyası başlatıyoruz. Bu kampanyayı dünya sanatçısı ve aynı zamanda Rusya Federasyonu nda çok sevilen ve popüler olan ülkemizin gururu Tarkan ile yürütmeye karar vermiş bulunmaktayız.



Narenciye Tanıtım Grubu ve tüm Türkiye'deki Yaş Sebze-Meyve İhracatçı Birliklerinin Başkan ve yöneticileri olarak bu tanıtım kampanyasını çok önemsiyoruz.
Türk narenciyesi Moskova ve StPetersburg'da 80 billboardda, 66 şehir içi otobüs üzerinde ve yine Rusya'da yayınlanan 12 ulusal dergide de Tarkan'la birlikte yer alacak. Ayrıca Rusya'ya giren Türk narenciyelerinin üzerinde ay yıldız logolu etiketler ku Kanılarak tüketicinin Türk ürünlerini ayırt edebilmesi sağlanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder